Post by zuschpocheechapvoi on Feb 22, 2022 20:21:20 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Party : Food Fever 2022 version ▞▞▞
Bra spill. . . stressfri
Jeg måtte slette dette spillet fra droiden min fordi det har feil. Det lot meg spille. Vær så snill å fikse jeg liker dette spillet. 😊 Den frøs telefonen min og spillet gikk sakte. Det er alt jeg kan fortelle deg. Takk for at du svarer tilbake. 😊
Det tar tid å laste ned
dette er et veldig dårlig spill, favorittspillet mitt er kokefeber
Spillet er så bra, men så mange nivåer i en modus litt kjedelig å spille mange nivåer i en modus ellers veldig fint spill
Spillet er flott‼️‼️
Det er bra spill
Jeg liker ikke 3customers Eller mindre liv
Det er morsomt jeg liker spillet fordi det er veldig interessant
Dette er utvilsomt det beste matlagingsspillet som er tilgjengelig på Google play, jeg har spilt som alle matlagingsspill som jeg mistet interessen etter en stund på grunn av hardt nivå eller spillet tvinger deg til å kjøpe mynter og diamanter, men dette spillet er det du vil ha, enkle mynter å tjene , forskjellige retter med enkle boostere.. hver dag spinnhjul, en må prøve.. Du vil ikke angre
Gjør at jeg ikke orker disse løgnene lenger
Jeg liker dette spillet veldig godt. Takk skal du ha
Elsker spillet bortsett fra at jeg har et problem med drikkefesten, jeg kan ikke finne ut hvordan jeg skal gjøre drinkene til dets frustrerende behov for demonstrasjon av hvordan man spiller den versjonen av spillet.
Dette spillet er virkelig kjempebra, ingen ord å fortelle om dette spillet, men dette spillet er virkelig fantastisk, det er interessant å spille.
Tiles Hop: EDM Rush! მუსიკა tmb
Cooking Party : Food Fever Аркады nzjh
Cooking Party : Food Fever 아케이드 wqlf
Cooking Party : Food Fever آرکید aodm
For dårlig spill
Skittent spill
kul
Elsker spillet. Masse moro!
Jeg har allerede fullført all gjenopprettingen.. Håper å oppdatere for mer.. Takk.
Jeg elsker dette spillet, men etter det andre nivået kan du ikke låse opp alle oppskrifter, selv om jeg spilte alle nivåer med 3 stjerner. Edit: Jeg hadde et problem. Send en melding til utviklerne av spillet, og de har hjulpet meg og løst problemet mitt. Jeg vil gjerne gi mer enn 5 stjerner, men jeg kan ikke. Spillet er veldig bra. Enkelt å ugraderte gjenstander, tjene ekstra penger og enkelt å spille. Flott jobb, flott spill.
Mye moro så langt!
Ikke bry deg om dette spillet for jævla vanskelig kan ikke engang komme forbi nivå 16 du er jævla juksemakere
Virkelig bra spill så interessant å spille
veldig fint spill i motsetning til andre som ikke krever at det er enkelt å få edelstener og nivåer er ikke så vanskelige å passere.
For mange reklamer som alle spill har😏
Ikke vanskelig nok
Elsker dette spillet.
Dette spillet er bra, men jeg kjeder meg på grunn av nøkkelinnsamling, det er ikke gøy. Nå samler alle matlagingsspillene dine nøkler, og det er ingen forskjell mellom dem nå.
Ok😋👍
Nei.... slettet det...umulig tidlig... latterlig
Cooking Party : Food Fever Arkade xtra
Jeg er på valentinsfest-nivå og klarer ikke å klikke på jordbæret 🍓 eller sjokoladen 🍫 for smultringene, så fortsett å svikte nivået. Så frustrerende grrr
det er gøy
Dette spillet er så dårlig
Prefektspill som jeg spilte før dere alle installerte dette spillet tusen takk for at du laget dette spillet. Jeg fullfører alle parter i dette spillet, det er så enkelt i de siste festene jeg fikk så mange penger og jeg oppgraderte alle applikasjonene og jeg fikk så mange diamanter som er bruk full for meg, så tar jeg med boostere med dimonder og jeg er så heldig at jeg valgte dette spillet tusen takk
Jeg liker det og eksperimenterer med forskjellig matlaging
Alle gameicreate-spill er mine favoritter. Lag (alle spill og lag spill i ett.) App 😊😊🙏🙏
Jeg elsker dette spillet, men det tar lang tid å laste ned, vennligst gjør det litt mindre for andre 😊
Det er det peneste og mest morsomme og aktuelle matspillet. Jeg elsker karakterene og vipsene. Mye moro, gode penger og diamanter. Bra jobbet, utviklere
Veldig fint spill jeg elsker dette spillet
Dette er sååå bra spill veldig fint.
det er greit
Ok
veldig bra spill
Dette er fantastisk spill..med kul grafikk,retter, dressing,,temaer er alt bra i dette spillet.. Uten å kjede seg er alle nivåer virkelig veldig bra.. Men jeg vil ha noen flere kundeansikter.. vær så snill..gjør det for meg