Post by zuschpocheechapvoi on Feb 22, 2022 20:18:20 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer guld ▞▞▞
▞▞▞ Cooking City - Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Spelet är beroendeframkallande men jag har fastnat på dessertnivå alldeles för länge
När jag först började spela det här spelet var det kul..MEN när du kommer till vissa nivåer och försöker uppgradera utrustningen tar det dina mynt etc. MEN du får INGENTING (det är lite av en besvikelse.) och du förlorar mycket och kan inte avancera som snabbt.
Kitchen Scramble: Cooking Game är en annan Time Management och Cooking Simulation som gör att spelaren kan laga alla typer av läckra rätter.
Bra spel. Den enda verkliga nackdelen är när du behöver $18 000 (ja, 3 nollor) för att uppdatera utrustning och förnödenheter men du bara vinner $300 på nivåerna. Det tar många nivåer att uppdatera medan du förlorar eftersom du inte kan uppdatera. De ger dig möjligheter till gratis temp booster för att hjälpa men de måste justera priserna.
SPEL SOM KöKSKRAMNING: MATLAGNINGSSPEL FöR PS2
Nivåer är roliga att börja. När jag väl kom in i munkbutiken verkar det som att fler nivåer krävde powerups för att slutföra. Den sista nivån verkar omöjlig även med flera powerups. Jag är förbannad eftersom jag gillade att spela spelet men kommer inte att betala för att avancera, jag tycker om en utmaning men det här verkar överdrivet utmanande för ett gratisspel. Jag har inget emot att vänta och spara ihop till extrafunktioner men de verkar svårare att tjäna senare i spelet.
Jag har nått Kyoto-nivå, och jag hittar inte nivå 2 och högre på allvar😡
Čarobne slagalice - Slagalica Slagalice zxay
Manchester | Stockholm Arlanda Airport - Swedavia
dess. ett nytt spel mycket trevlig matlagning stad. Det där är ett roligt matlagningsstadsspel. Ny butik, ny äter kyckling Berf stick, te, chips ost berger. 🍗🧀🍵🐔
Roligt spel men gör det omöjligt att slå de tidsinställda. Jag rörde mig så fort som mina fingrar kunde gå, plus hade hela tiden rostat bröd i brödrosten och använde en booster och kunde fortfarande inte slå nivån. Det var i den första restaurangen också. Det är inte kul om man hela tiden förlorar.
Spelet är väldigt roligt och underhållande. Men jag önskar att du kan förbättra spelet genom att tillåta spelaren att köpa några uppgraderingar med hjälp av mynten de tjänade när de var på ett particjlar uppdrag. Ibland är det väldigt svårt att samla diamanter. Eller så kanske du också kan ha kampanjer även på en begränsad basis så att spelare kan köpa diamanter med hjälp av mynten som tjänats in på ett uppdrag.
Fullständig version apk spel Cake: Cooking games på mobilen eller surfplattan, ... spel Cake: Cooking games för Android ladda ner gratis Crime city tycoon.
Tja... Det här är ett väldigt kräsen spel, du kan inte bränna mat eller låta kunder bli arga och om du gör det måste du starta om nivån och du är också på en timer.....
Älskar spelet! Men två gånger nu har jag vunnit ganska många mynt eftersom jag använde dubbelmyntsboostern men direkt efter nivån slocknar det och mina mynt krediteras inte! Snälla hjälp 😬
Cooking City: Restaurant Games Arkaadmängud fqss
Det här spelet är RIKTIGT roligt!! Du behöver inte köpa ädelstenar för att klara nivåer eftersom du kan spela andra nivåer för att få mynt för andra uppgraderingar av ditt kök! Det enda jag inte gillar är att jag blev otålig och köpte några ädelstenar och nu får jag inga videor att titta på för att dubbla mina ädelstenar, bara för att jag köpte något en gång betyder det inte att jag ska tömma min bankkonto för ett spel 🤷♀️
Det här spelet är för svårt, det är meningslöst. Jag försökte ha tålamod men jag kan inte det här är för svårt och maten är för dyr Jag ger upp
Är ok ibland. Det som frustrerar mig i helvete är när du köper extra tid och 10 sekunder går förlorade i väntan på att "kunder" ska dyka upp. Irriterande som fan vilket är synd eftersom det kan bli ett bra spel.
Den 26 augusti 2019 såg jag en pop-up med en special på ädelstenar för ZAR 29,99. Jag köpte den senare...jag kontrollerade också om transaktionen lyckades och att avgifterna var korrekta. Till min FRÅGA...I STOR KONTRAST TILL INGAME-PRISET...JAG BELASTNING 419,99 ZAR!!!!!! Jag skickar många e-postmeddelanden för att de ska ångra transaktionen...men utan resultat. Jag upprepar...JAG VILL TILLBAKA MINA PENGAR!! Detta är bedrägeri.
Jag älskar verkligen dessa spel 🤩 och slösa inte bort din tid, bara ladda ner det
det är ett bra matlagningsspel, ett av de bästa jag någonsin använt och lita på mig, jag har provat mycket för att jag älskar dem men vissa nivåer kan du bara inte komma förbi. Jag skulle rekommendera food street om du trodde att det här spelet bara var Det är inte den, men överlag är det en bra app
Det är bra, men när du behöver flytta något till papperskorgen bör du berätta för oss eftersom det inte finns i handledningen, och ibland lägger jag saker i papperskorgen av misstag när jag inte vill, så du bör ändra sättet du lägger saker i papperskorgen. Som att dubbelklicka på maten, så kommer en "ok"-knapp upp och du trycker på den. Eller något liknande.
Skulle vara bättre om du tjänade fler mynt. Jag spelar ett kakspel och du tjänar många mynt och ädelstenar så att du kan uppgradera. Du kan inte tjäna tillräckligt med pengar för att uppgradera mer än 1 objekt...ingen vinstsituation. Avinstallerat spel
Gillar det här spelet, förutom tidsbegränsade nivåer. Det är helt klart pengar eftersom du antingen måste betala för ytterligare boosters eller förlora om och om igen tills du blir uttråkad. Om det blir värre måste jag dumpa spelet. Jag står ut med annonser eftersom jag vet att det är så spelutvecklare tjänar pengar på att hålla saker igång, men jag har inget tålamod för att inte vinna såvida du inte betalar spel. Antingen förlänga tidsperioderna eller avstå från annonserna som spelas upp automatiskt när spelaren inte har klickat för att se den.
det är väldigt animerat men roligt, inte många annonser
för många annonser. och kan inte fortsätta till nästa äventyr. kan inte ladda ner det. Jag är klar med alla 4 äventyr men kan inte gå vidare till båtgrejen
Cooking City - Cooking Games آرکید hbg
allt var bra tills jag försökte synkronisera med mitt tidigare acc... och att fortsätta betyder att fortsätta det nuvarande spelet och inte det gamla sparade spelet från det acc... hemsk olycka... jag trodde verkligen att fortsätta betyder att fortsätta mitt sparade spel.. . därför förlorade jag all min data om det spelet... och jag vill inte spela längre.. du borde ompröva det alternativet..TT
Ct scan cost near me, Etude house baking powder bb deep cleansing foam 30ml, Estimate how ... Adobe flash player mobile ios, Arc teryx down jacket review!
Cooking City - Cooking Games Arkada arli
Jag kan inte få fler kunder på nivå 10 och uppåt.. kan du fixa detta.
Jag betalade ut för "diamanter" och fick dem aldrig. Det finns inget sätt att slå vissa nivåer utan dessa och även om mängden inte var mycket så undrar jag varför det ska vara så svårt att få appen att fungera? Det har också ett hängande problem med nätverk som slösar bort din tid.
Jag älskar spelet men hatar det när jag känner att jag är pressad att skaffa ett Facebook-konto. Hoppas verkligen att du kan komma ifrån att folk tvingas öppna ett konto. Kundtjänst tar verkligen lång tid att lösa mitt problem med mina ädelstenar och boosters. Jag hoppas att ingen går igenom den långa väntan jag haft.
Jag har arbetat i ett kök större delen av mitt vuxna liv. Jag får en kick av det här spelet. Försök och se om du hänger med. Det är en ganska utmaning
Ett så avkopplande spel. Njut av min tid med den här appen. Det finns obegränsade nivåer. Man kommer aldrig att bli uttråkad av att spela det här spelet. Kommer definitivt att rekommendera till alla. Det bästa är att det kan spelas både online och offline. Det är ett så avkopplande spel. Jag är så beroende av det här spelet rn! Tack Magic seven för att du utvecklade ett så intressant spel. Jag har sett många andra versioner av det här spelet men blev aldrig nöjd... Men ni har imponerat på mig! Fortsätt så! Mycket kärlek
Vissa nivåer är omöjliga att klara utan att spendera pengar. För många tillägg
Fördelar: Fantastiskt spel! Lätt att förstå och nivåer är utmanande från början. Nackdelar: Det finns popannonser men de är korta och inte särskilt ofta!
Ett av de bästa spelen jag har valt att spela men inte avkopplande! 😁 Mycket koncentration behövs för att nå alla mål som jag älskar! Men framstegen är för långsamma och ofta för svåra. Nivåerna 9-36 och/eller 9-39 ... har fastnat nu i flera dagar och jag har inte råd med köp i spelet. Jag spelade och förlorade igen den 9-39. Valde i 15 sekunder för att lägga till 1 kund. Mynten stannade på 175/200. Lägg sedan till 3 kunder i samma omgång. Det rörde sig inte på 175/200. 😡 Hur fungerar det! Snart tappar jag intresset och går vidare.
Android-Applikation Cooking City: Restaurant Games Utvecklad Av MAGIC SEVEN Listas Under Kategori Arkadspel. Den Nuvarande Versionen Är
Det finns nya spännande uppdatering till våra Android-, och iOS-appar! I båda har vi uppdaterat designen på Affärerna och Belöningskolumnen.
det är verkligen ett beroendeframkallande spel. men ibland undrar jag varför jag fortfarande tappar en lvl även om jag trodde att jag var snabb nog.. jag fick till och med hjälp av maj syster 😅 jag pratar om matbilen